Spørsmål og svar

Under finner du en oversikt over spørsmål som ofte blir stilt.

Finner du ikke svar på det du lurer på er det bare å sende oss en mail til post@stuntsquad.no og spørre.

Q: Kan vi bestille annet enn julemat i desember?

A: Ja, men i perioden 18.nov til 24.des tilbyr kun julemenyene våre samt, Stunt Squad Classic, Same Same but Different og Tapas Frios.

*

Q: Kan jeg bestille 50/50 av to buffeter?

A: Nei, vi blander ikke buffeter. Av erfaring vet vi at det som ofte skjer når man blander to buffeter og alle skal ha av begge er at de mest populære rettene forsvinner fort, og det ikke er nok av alt til alle. Dette kan gi en følelse av at det var lite mat for gjestene og det er hverken ønskelig for oss eller kunden.

*

Q: Når er siste frist for å gjøre endringer på bestillingen?

A: Vi må ha alle endringer senest fredagen før arrangementet. Dette inkluderer allergier, tilleggs-bestillinger, spesielle ønsker og lignende. Mindre justeringer på antall kan vi ta i mot opp til tre dager før arrangementet.

 *

Q: Hvordan blir maten levert?

A: Maten kommer pent dandert i aluminiumsbakker (typisk catering). Disse bakkene ligger igjen i isoporkasser som gjør at maten holder seg varm to timer fra det pakkes hos oss. Mange velger å servere maten rett fra bakkene, men det er fullt mulig å legge den over på fat selv om man heller ønsker dette.

 *

Q: Kan jeg få levering til et spesifikt tidspunkt?

A: Vi gjør vårt ytterste for at alle skal få levering til det tidspunktet de ønsker. Vi opererer i midlertid med halvtimesintervaller for levering og kan ikke garantere levering til et gitt tidspunkt (kun innenfor valgt intervall) med mindre det har blitt avtalt/garantert under bestilling.

 *

Q: Vi har noen med allergi/spesielle hensyn, går det bra?

A: Ja! Det er ikke noe problem om noen har allergier, er vegetarianer, ikke spiser svin eller lignende. Så lenge vi får beskjed senest fredag før arrangementet ordner vi spesielle løsninger til disse. Når det gjelder melkeallergi må vi vite om det er laktoseintoleranse (melkesukker) eller om det også gjelder melkeprotein.

 *

Q: Hva gjør jeg med isoporkassene etter vi er ferdig?

A: Isoporkasser og grønnkasser skal leveres tilbake til oss uten mat og søppel uken etter arrangementet. Om du ikke ønsker/har muligheten til å levere tilbake returen kan vi komme å hente den til kr 300 ink mva, men dette må avtales på forhånd.

 *

Q: Har dere grupperabatt?

A: Nei, vi er kjent for våre rause og gode porsjoner som allerede er priset ganske lavt så vi tilbyr ikke rabatter. Alle priser er ferdig pruta.

*

Q: Hva trenger dere av informasjon for å legge inn en bestilling?

A: For å legge inn en bestillingen må vi vite; hvem bestillingen skal stå på (navn på bedrift eller privatperson), fakturaadresse, hva ønsker dere å spise, når skal det hentes/leveres (dato og klokkeslett), hvor mange skal ha mat. Husk at du kan gjøre endringer på bestillingen frem til fredagen før arrangementet.